Muzyka

Obserwują

czwartek, 16 maja 2013

życie jest nobelon

Zadano mi ostatnio pytanie:


"Czy nie wymagasz zbyt dużo od życia?"

Myślałem... Myślałem o tym. I doszedłem do pewnych wniosków.

Od życia nie wymagam właściwie niczego. Wobec życia mam jedynie oczekiwania.

Czego oczekuję?

  • Możliwości kochania i bycia kochanym.
  • Możliwości bycia niezależnym, zarabiania samemu na siebie.
  • Mieć grono przyjaciół do których mogę się zwrócić w każdej sprawie. By byli ze mną na dobre i na złe.
  • Bym mógł realizować się z marzeniach, hobby.
Jak obecnie wygląda moje życie?
Większość punktów jest realizowana w mniejszym lub większym stopniu. 
Nie wiem co myśleć o ostatnim...
Chciałbym poświęcić się też hobby ale któremu?

Pisanie? Fotografia? Malowanie/rysowanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz