Muzyka

Obserwują

wtorek, 8 stycznia 2013

SFERA DRUKU

Ktoś by powiedział...
"W modzie już nic nowego nie da się wymyślić. Wszystko to już kiedyś było."

Pierwsza rzecz o jakiej pomyślałbym jakiś czas temu gdyby ktoś zapytał mnie czego konkretnie brakuje mi w szafie?
Odpowiedziałbym : Bluza z zaprojektowanym w stu procentach przez siebie nadrukiem.
Chyba każdy choć przez chwilę chciał mieć coś takiego.
Czy nadruk to dobre słowo?
Może deseń?
Mniejsza o to. W każdym razie o spełnienie tego życzenia postarała się SFERA DRUKU.

Tego właśnie było trzeba.
Już nie będzie problemu w sklepie: "Mamo nic nie kupiłem bo wszystko brzydkie".
Teraz wystarczy kilka kliknięć myszką, przelew za około 170zł+nieduże koszty przesyłki i mamy oryginalną bluzę.
Taką jaka nam się tylko wymarzy. Wybornie.

SFERA DRUKU oferuje też między innymi obudowy dla i-Phone, t-shirty, wszelkiego rodzaju torby, plecaki, body niemowlęce czy nawet poduszki i maskotki z autorskimi nadrukami klientów. Możliwości jest ogrom.

Grono fanów marki rośnie w siłę.
Hasło "SFERA DRUKU" jest coraz popularniejsze, głównie wśród młodzieży. Najgłośniej chyba mówi się o ich bluzach.

Sprzedawca oferuje nam do wyboru, projektowanie na wykroju - czyli projektowanie każdego z elementów bluzy osobno tj. rękaw prawy, rękaw lewy, przód korpusu, tył korpusu lub wydruk na całości.

Atutem jakim szczycić się może marka jest to że każda bluza jest ręcznie szyta przez profesjonalne krawcowe z doskonałej jakości materiału. Natomiast specjalna technika nadruku gwarantuje zachowanie żywotności kolorów.

Na stronie internetowej SFERY istnieje możliwość wirtualnego zaprojektowania wybranego przez siebie produktu. Wszystkim serdecznie polecam!

Moje "projekty":














5 komentarzy:

  1. Bluza z Loreen (piąte zdjęcie) jest fenomenalna. Aż chciałoby się mieć cuś takiego w garderobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie czuję że prędzej czy później to właśnie ta bluza wyląduje w mojej szafie :))

      Usuń
  2. Genialna propozycja ,świetne projekty !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę tą ostanią :) Epicko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. przeczytałem dwa wpisy. Podoba mi się nie lanie wody i brak przerostu formy nad treścią. Rozwijaj się, a ja będę czasem zaglądał.
    Polus D.

    OdpowiedzUsuń