Muzyka

Obserwują

poniedziałek, 12 września 2011

o godności

Sesja zorganizowana w godzinę.
Można? Można.

Sztuczniej ten brzuch wyglądać nie mógł... Nie nadaję się na kostiumologa.

Chyba nigdy nie oduczę się prostych kadrów.
To już jest jakiś głupi nawyk.

Jedno ze zdjęć konkursowych, choć prawdę mówiąc zastanawiam się coraz bardziej czy by sobie jednak nie odpuścić...
Nie jestem chyba w stanie zrobić zdjęcia godnego wygranej.

Tematem konkursu była GODNOŚĆ.

Czy nastolatka będąca w ciąży, niechcąca jej usunąć jest osobą godną? Lub czy jej postawa jest godna?

Tym razem poważnie, proszę o komentarze, opinie...

Bronek!
Kupcie najbliższy numer gazetki szkolnej! Jutro zabieram się do pisania artykułu. Wreszcie mnie wena natchnęła! Lektury szkolne, dobro czy zło? Co wolelibyśmy czytać?


modelka: Ewa Sz.

2 komentarze:

  1. Wg mnie.... to jest najlepsze co mogłeś zrobić. Założyć blogspota. Wydaje mi się, że tutaj bardziej się spełniasz, musisz tylko jeszcze znaleźć sobie stałych oglądaczy. Mnie już masz. Jak tak przeglądam te zdjęcia to samemu bym chciał tak zdjęcie od Ciebie. Trzymam kciuki za kolejne zdjęcia

    Ten z dzisiejszych urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. temat dobry - aborcja, osobiscie uwazam ze powinna byc legalna w niektorych przypadkach

    a co do brzuszka to ciazowy jest troszke nizej ;]

    czekamy na specjalne wydanie gazetki z twoim plakatem! ty juz wiesz jakim ;]

    OdpowiedzUsuń